Oletko ostanut lipun tapahtumaan ja saitkin yhtäkkiä viestin, että se on peruutettu? Ei hätää! Todennäköisesti sinulla on onnistuneen lipputilauksen lisäksi epäonnistunut tilaus, jonka olemme peruuttaneet manuaalisesti. Lippukauppamme lähettää sinulle automaattisen viestin peruutetusta tilauksesta.
Emme koskaan peru maksettuja tilauksia omatoimisesti ilman mitään syytä emmekä koskaan ilman tilaajan omaa pyyntöä. Ylimääräiset maksua odottavat ja maksussa epäonnistuneet tilaukset syövät lippukiintiötämme, joten peruutamme lipun manuaalisesti viikon jälkeen tilauksesta.
Käyttämämme lippukauppa kirjaa järjestelmään jokaisen tehdyn tilauksen riippumatta siitä, onko tilaus maksettu, tai onko sen maksaminen epäonnistunut. Tästä syystä on mahdollista, että jos olet useammin kuin kerran klikannut lippukaupassa ”Vahvista tilaus ja siirry maksamaan”, on jokaisesta näistä muodostunut oma haamutilaus järjestelmäämme, vaikka olisit itse maksanut vain yhden tilauksen ja saanut siitä tilausvahvistuksen sähköpostiisi.
Toimi näin, jos saat yllättäen peruutusilmoituksen sähköpostiisi:
– Tarkista vastaako peruutussähköpostissa annettu tilausnumero (#4XXXXX) maksamaasi tilauksen numeroa. Löydät tilausnumeron tapahtumaliput sisältävästä tilausvahvistuksesta.
– Jos nämä tilausnumerot eivät täsmää – asia on kunnossa! Kyseessä on ollut ylimääräinen maksamaton tilaus, jonka olemme puhdistaneet pois järjestelmästämme.
– Jos peruutetun lipun numero on sama, kuin ostamassasi lipussa, lähetä meille heti sähköpostia osoitteeseen: lipunmyynti@shumicon.fi, niin selvitämme asian. Voit lähestyä meitä myös missä vain lipunmyyntiä askarruttavassa asiassa tai huolessa! Autamme mielellämme.
Pahoittelemme, jos peruutus viestit ovat aiheuttaneet lipun ostaneille turhaa huolta ja hämmennystä.
